En update

Det är en skrämmande dålig uppdatering på denna blogg. Inte konstigt att mitt besöksantal faller. Men nu ska jag försöka skriva lite igen. Jag hade en underbar bra födelsedag (en vecka sen nu så det känns osm ett tag sen....), en härlig ledig helg som bestod av fotboll, IKEA, pyssel i lägenhet och slutligen en jävla magsjuka! Per som blev sjuk redan på lördagen smittade mej och på söndagskväll var det färdigt.... Har inte haft magsjuka på kanske tio år så jag hade verkligen förträngt hur det kändes. Bland det värsta jag varit med om. Men på måndagen sov jag bort all skit och blev frisk på kvällen. Det var tur så jag hann umgås lite med David & Anna som var på besök. Anna ska flytta upp till Umeå nästa vecka så det var kul att träffa henne innan det (& ja David också såklart....). Nu äf jag tillbaka på jobbet igen och här är full rulle. Det dåliga vädret lockar kunder samtidigt som lagret är fyllt av nya varor. Me like! Ikväll äre fotboll igen. Ska tuffa ut till Skattkärr för att sedan åka tillbaka hem och se lite SATC-avsnitt. På sistone har jag sett så många avsnitt så det känns nästan som jag själv lever deras liv på Manhatan... Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0