Bra gjort

Å just nu vill jag bara att den här torsdagen ska vara över. Har vaknat på helt fel sida, eller kanske rättare sagt inte på någon. Somnade alldeles för sent bara för att jag envisades med att diska & städa lägenheten fast klockan var ett på natten. Och sen när jag väl skulle sova var jag pigg som bara den och kände för ett sex and the city-avsnitt. Så någon gång vid halv tre var jag trött nog att somna. Så idag går jag med en seg kropp och jordens huvudvärk. Bra gjort! Matchen vann vi med 5-3 igår och jag fick spela forward som jag inte gjort på ungefär ett år. Hur kul som helst! kväll ska jag och Per förhoppningsvis på hockey i Kil. Färjestad spelar. Men först ska jag kämpa mej igenom några timmar här. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0