Spring!

Nu har jag precis fixat med månadens ekonomi. Betalt räkningar och överfört till mitt sparkonto. Känns bra när man har gjort det så man har lite koll på vart pengarna försvinner. Sitter och laddar för ett träningspass med springtur + intervaller. Jag har skjutit på det alldeles för länge och nu måste jag verkligen ta mig ut. På fredag har vi seriepremiär och min fysik känns inte alltför bra. Dessutom missade jag ett två-timmars pass idag . Så jag har ingen ursäkt för att slippa undan. Kanske det att jag lyckades sträcka mig i ryggen när jag skulle dra handbromsen i bott förut... Bra gjort. Klen som få måste jag vara. Ikväll vill jag gå och se 21. Många som tipsat mig om den. Ska tjata på per senare. Men han kanske tycker att han har rätt att säga nej när han gav mej den här fina buketten igår...


Kommentarer
Postat av: smulan

Hej Amanda! Jag mår bara bra, hur är det själv? Nu har
ni ju storbesök och jag hoppas att ni har det jättebra! En liten fågel viskade att du skulle flytta, stämmer det =)?

Kram

2008-05-01 @ 10:48:09
URL: http://smulananna.blogg.se
Postat av: Fia

Update please, hun ;)

2008-05-01 @ 17:53:44
URL: http://soffia.blogg.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej Amanda! : )

Kan du inte göra så att du skickar bilderna från festen till mig? : ) Min MSN: kontakta[email protected]



Krams!

2008-05-26 @ 13:39:03
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0