some colours

"Jason Mraz - I´m yours, nytt och fräsch här på RIX FM" Ehh, hm nej? Typ 2 år gammal? Jaja, godmorgon! Härliga torsdagmorgon. En liten sovmorgon till halv nio, frukost med färska (frysta..) bär, yoghurt, smörgås och nybryggt kaffe. Sedan en uppdatering om vad som har hänt på mina vänners bloggar och tillslut lite skrivande här. Torsdagen den 24 april kommer troglitvis och förhoppningsvis inte innehålla allt för mycket. Lite städning på rummet innan jobb 12 -19. Lunch hade jag tänkt äta på Maché idag. Jag älskar deras sallader. Sedan ska jag med inspiration från Sanna handla lite nya nagellack. Lite ljusa och fräscha färger behöver jag. Ikväll hoppas jag det blir lugnt. Jag vet att jag borde besöka SATS men man kan ju alltid göra lite situps hemma.. Trevlig torsdag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0