sixteen days

Det var inte igår jag skrev här. Sexton dagar för att vara exakt. Alldeles too bad. Men jag har mina skäl tycker jag! Eller kanske inte med mer eftertanke. Jag har i allafall varit i Spanien fem dar, de kan vi räkna bort. Och då återstår det bara elva, vilket  är lite mer förlåtligt i alla fall. Spanien var super. Fint hotell, bra mat och bra träningar. Vädret var inte det bästa men sol de sista två dagarna i alla fall. I lördagsnatt kom jag hem och på söndagen firade jag Per som fyllde 20. Släkkalas med smörgåstårta, kakor och fint väder. Också har vi äntligen vår i detta land! Det var på tiden. På fredag har jag och flickorna planerat in lite uteservering om vädret fortfarande tillåter. Idag är det jobb 12 - 19 därefter träning och sedan en ny titt på lägenheten som det är klart att jag tar över i sommar. Känns ganska så fint! Har precis bokat mitt teoriprov också.. Så nu ska jag börja intensivplugga. Läsa, läsa, läsa.
Nej,  dags att göra sig i ordning för en ny dag. Puss


Kommentarer
Postat av: jess

ÅH!! :D Så du fick lägenheten! Det sa du aldrig!
Vad kuul gumman!

2008-04-24 @ 09:39:02
URL: http://jessicafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0