En helg.

Övningskörning, match i örebro, pizza och hairspray, sovmorgon, garderobsrensning, SATS, matlagning, och ja inte så mycket mer. Det är ungefär vad jag hinner med på en helg. Hunnit med och varit på ganska så dåligt humör idag också. Det kan jag räkna in som en av sakerna, för det tar också lite tid. Orsaken till mitt dåliga humör vet jag inte riktigt... Kanske att jag sov länge och tyckte plötlsigt att helgen var över, eller att jag inte hann åka till IKEA som jag tror att ville istället för att träna. Tror att jag ville det iaf. Ni hör ju hur det låter. Har inte ens orkat haft en egen vilja idag. Men nu är jag på lite uppgång igen. Sitter och lyssnar på lite Kanye West och ska strax ordna inför veckan. Kolla över matlådor och kläder. På onsdag väntas utbildning i Örebro tillsammans med Johan och Andreas från Bergvik. Personlig försäljning av riktigt proffs ska vi lära oss. Torsdag är min lediga dag och mitt i city-fest på Via Appia. Kul med lite party mitt i veckan för omväxlings skull. Nu vore det bra om Per kunde dyka upp och massera min rygg. Jag ska utnyttja mina chekar jag har fått av honom. En dag som denna förtjänar jag det verkligen. Med eller utan check. Puss

image60
En brownie väntar på mig i kylskåpet, den kanske gör mig lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0