att möta våren

I dessa härliga vårtider funderar jag skarpt på att börja plugga istället för att jobba. Hur underbart vore det inte att ligga ute på en filt och läsa en hel dag istället för att stå i en kall butik, le och säga "vilket härligt väder vi har fått" när man inte ens ser det? Och sen komma ut vid sjutiden och inse att det börjar bli kallt igen & solen håller på att gå ner. Okej, jag kanske inte är direkt ensam om att inte kunna sitta ute hela dagarna, men lite bitter får man allt vara. Speciellt när man fick vara i Spanien förra veckan& ligga vid poolen och pressa i bikini.. Nu är min rast slut. Ska ta en sista titt på alla människor som strosar runt i tröja och ballerina därute och förbereda mig för den svala butiken.


Kommentarer
Postat av: jess

Jaa! Häng med mig till jönköping! Hihi

2008-04-24 @ 09:39:45
URL: http://jessicafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0