Välkommen amandamariajohansson

Jaha, och så hade jag skapat en blogg... Typ sådär 20 år efter alla andra..haha. Har varit helt emot att blogga innan och det har bara kännts som nån trendgrej för mej. Men jaa efter att ha insett att det är väldigt kul att snoka runt på andras bloggar så gör väl även jag ett försök då. Idag har jag varit hemma från jobbet eftersom jag drog ut min visdomstand i morse (har för övrigt ganska så ont ja...) Ja och i alla fall så har jag fördrivit eftermiddagen framför datorn och beslutade väl mej till att testa blogg.se tillslut :) Tog 700 år innan jag hittade ett namn som inte var upptaget. Amandamariajohansson är kanske inte det smidigaste namnet, men men det får funka.

Snart är det Greys och jag sitter för tillfället och klurar på om jag ska åka bort till Becca och se med henne, jess och sophie. Min tand värker men jag får väl ta en värktablett till som tandäkaren så snällt skrev ut till mej, så ska det väl funka. :) Inte för mycket klagande här inte!

Nu har jag suttit här tillräckligt länge. Dags att mätta magen med lite tomatsoppa! Hade fint.

image3
Ja jag är ganska så beroende av er :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Wihoooo, vad glad jag blir! Hoppas du uppdaterar den ofta;) ANNARS! / Sarisen

2007-10-24 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0