Söta hundar

Lediga dagar går så fort. Oh jag tror alltid att jag ska hinna med allt när jag är ledig. Vilket leder till att det inte känns som man är ledig ändå. Men idag har jag iaf haft en skön dag och struntat ide tråkiga sakerna jag skulle gjort. Var snäll mot Per i morse och gick ut med hans hund Seb (varsegod...). Vi hade en trevlig promenad längs älven och hade jag hittat min usbkabel nu så hade jag kunnat lägga in ett fint kort på honom som jag tog. :)
Eftermiddagen har jag tillbringat på stan. Sophie har hjälpt mej att hitta en klänning (tack). Efter att provat typ etthundratjugo stycken lyckades vi tillslut hitta en som passade mina krav. Vi fikade med Fia, Klas och Jessica på waynes också. Mysigt :)
Gick in på jobbet och hämtade klubban till ikväll också. Och då var Carro där med sin nya, lilla hund som var så sjukt söt. Lite avundsjuk jag blev! Får försöka leta rätt på min kabel så ni får se han också.
Provade skor, vilekt var mindre lyckat. Blir så irriterad på att alla märken verkar ha gjort om storlekarna! Tappar nästan alla 36or. Och jag har haft 36-37 så länge jag kan minnas.... På skoaffären lyckade jag också glömma klubban så expediten fick springa ut efter oss. Inte konstigt att mina tvångstankar om att jag ska ha glömt något blir värre och värre...

Sitter och lyssnar på Plain White T´s nya album (de som har gjort delilah-låten) och det är överraskande bra.
Nu ska jag gå upp på vinden och leta rätt på mina indoor-skor.
Imorgon blire jobb och bowling, öl och mat på score. =)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Hej Amanda!
Så du har också fastnat i bloggandet...=) Själv har jag blivit ganska dålig på att blogga på sista tiden men jag hoppas på en vändning snart.

Vi ses!

2007-11-02 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0