Nummer 2

Heeeeej!
Har haft en mycket skön, ledig dag :) Min mun mår betydligt bättre! Sov ut till elva vilket behövdes efter för lite sömn de senaste dagarna. Sedan ner på staden för en fika med Janni. Hade planerat ltie shopping också men det orkades inte med. Min kropp var inte den piggaste. Åkte hem och sov middag med per istället och drack lite blåbärsoppa. Efter det bar det av till sibylla och sedan lite supershopping i mitticity som hade kvällsöppet. En tröja och en klänning. Precis sett klart hockeyn. Vinst med 4-1 =)
Imorgon är det dags för jobb igen. 11 till 18 och sedan eventullet lite after work med vårt kära intersportgäng =)
Men det blir nog tyvärr ganska lugnt eftersom jag jobbar hlegen =/ Inte det mest roliga att se fram emot. Men iof löning så det kan nog vara en hel del att göra. Och då burkar det ju gå ganska fort!

Nu blire lite Duagava med Lars (ladda ner!) innan jag ska skölja mej med mitt sköljningsmedel som smakar apa.
Heeeeeey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0