Bra måndag

Godkväll!
Äntligen lite lugn och ro efter en hektisk dag. Började med övningskörning 9 och med fokus på backa. Jag tyckte att jag själv var ganska duktig och mamma också för en gång skull. Körde runt lite i stan också innan det var dags för jobb. Heldag, dvs 10 till 7. Ganska så drygt men ändå mycket att göra. Blev lite hektiskt när ett ryskt bandylag på ungefär 30 killar i sextonårsåldern kom in och ville ha allt som det stod intersport på. Och inte gick det lättare av att ingen kunde ett ord på engelska heller. Men vi klagade inte. De handlade ju upp hela vår strumkorg så.
På lunchen träffade jag fia en snabbis. Gav henne pengar så hon kan beställa ett läppbalsam till mej från hennes hudvårdsföretag. Så nu ska jag få lena och fina läppar. Förhoppningsvis lite bättre än den där vita salvan som jag dränker ner mej i. Hm ja, sen hände det inte så mycket mer anmärkningsvärt... Jag provade en innebandyklubba iof, eftersom bergvik har utmanat oss i stan på match imorgon. Hej och hå vad det kommer att gå bra. Med min fina klubbteknik... Men jag vet iaf vilket håll ja spelar åt, vilket Sanna hade svårare att komma fram till..... :)

Gjorde ett kort men effektivt pass på Sats direkt efter jag slutade. Kondition och sedan lite stryka med Johan som dök upp. Skönt eftersom jag inte tränat på en vecka. Men nu får jag fan i mej ta tag i det.. Så jag inte lbi ännu mer förslappad!  På lördag drar fotbollen igång lite lätt. Lite väl tidigt tycker jag men ändå skönt på ett sätt.

Ledig dag imorgon. Och det ska bli grymt skönt. Fika och shopping står på dagordningen.
Nej nu får det räcka. Hoppas du är nöjd nu frun :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin match mot bergvik ;) Du kommer springa ifrån dem lätt ! Du är duktig :) Tack för mysig fika på stan idag, hörs om grey´s-kväll imorn ;D Puss

2007-10-30 @ 17:13:30
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0