zzzzzzzzzzz

Helt sjuk hur trött man blir bara man slappnar av en dag. Har gått som en zombi trots att jag sov till tio. Övningskört lite, rensat på mitt rum och hämtat en jacka på intersport på bergvik som jag längtat så till. Men när jag kommer hem så upptäcker jag att det är fel jacka. Är xs i unisexmodellen istället för i dammodellen. De ser likadana ut så det var inte så konstigt att det blev fel. Men ja så går det när man har bråttom... Och nu sitter jag och är råsur eftersom jackan är slut hos fjällräven och går inte att få tag på på hela vintern. Fuck it....... Aja kanske finns värre saker men det är jobbigt när man ställt in sig... Men ja, nu till lite roligare saker. Snart ska jag iväg på stylingkväll på beccas salong. De ska bjuda på vin och tilltugg och samtidigt ge tips & råd om hår och makeup. Ska bli trevligt! Efter det väntas fyspass nummer två i skattkärrs gympasal. Har fortfarande träningsvärk efter i måndags. Men det ska bli skönt att röra på sig. Missar dock dubbelavsnittet av Greys, men det får bli att spela in istället.
Laddar upp lite kort från förfesten hos Linda i fredags. Mycket lyckad kväll! :)

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0