Våra kära Astrid

Precis tittat på en dokumentär om Astrid Lindgren som skulle fyllt 100 år idag. Herre, vilken kvinna hon var!   Tänk så många barn som har haft glädje av hennes sagor och berättelser. Vi på saltkråkan och Karlsson på taket var mina favoriter :) Kommer så väl ihåg hur min pappa läste ur den tjocka Karlssonboken för mig om kvällarna och hur jag alltid tjatade om att han skulle läsa ett kapitel till. Bröderna Lejonhjärta är nog den bästa filmen. Gråter alltid när jag ser den.
Hårkvällen var bra. Synd att vi inte hann vara där så länge och bli stylade. Mn skaiaf köpa hårprodukterna för de verkade grymt bra. Nej nu ska jag byta om till träningen!

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0