Tappad kaka

När hockey inte är som bäst är det ju tur att det finns andra saker som man kan ha roligt åt. Som att jag t.ex. tappade mitt fikabröd två gånger idag. I pausen var jag hungrig så jag ville ha en mjuk pepparkaka till mitt kaffe. Och vi hann inte ens sätta oss förens min tallrik vek sig och min kaka låg på backen. Mindre roligt eftersom spelet precis skulle börja igen. Men ja, min mage var sugen så jag fick kuta ner och köpa mej en till. Denna gång hann jag sätta mej på stolen och tydligen också leva mej in i matchen eftersom kakan ännu en gång låg på det äckliga betonggolvet. Sophie och Sofia dog av skratt och också jag.
Matchen var kanske inte den bästa. Skåre fick stryk med 2-0.

Funderar på att se greys-avsnittet från i onsdags som jag har inspelat eller krypa till säng. Börjar ju iof kvart i tolv imorgon så det skulle jag kunna göra.
Sov gott.

Same mistake again - James Blunt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0