Sköna söndag

Å underbara söndag! Inte gjort ett skit, vilket har varit grymt skönt. När jag var lite så hatade jag söndagarna, just därför att man aldrig gjorde något och sällan hade något inplanerat. Nu älskar jag dem för det. Att kunna gå och dra i mjukisar hela dagen, sitta och nörda vid datorn och glo på dåliga repriser på tvn. 
Har egentligen inget intressant att skriva. Inte varit en sån händelserik helg. Fotbollsträning igår och lite pizzaättande med Per på kvällen... Skrivit lite på önskelista till jul idag =) Beverly hills-boxen och Elizabeth Ardens nya parfym ligger högt upp. Luktar gudomligt gott. Ny jobbvecka imorgon. Känns ganska bra. Löning på fredag och en julhandel som närmar sig, så det kan nog bli lite att göra hoppas jag på.
Nu blir det lite kaffe och smörgås. Hade fint!

image29 

Kommentarer
Postat av: Sara

Och så uppdaterar vi bloggen lite oftare :D

2007-11-23 @ 10:05:39
Postat av: Fia

Håller med Sara ;) Skriv nu bruden :D hihi. Ses sen hos dig. Puss!

2007-11-23 @ 18:21:20
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0