Säker på cykeln

Ajajaj! Kanske vore med ett par nya jobbarskor... Dämpningen måste vara helt utsliten eftersom mina fötter värker enormt varje kväll. Borde kanske investera i ett par. Men ja, det finns ju roligare saker att lägg pengar på.. Som en ny väska tex. Satt och kollade runt på några på nätet förut. Gud så mycket snygga jag hittade.. Får se om jag slår till på någon.
Till nått mindre roligt: när jag kom till jobbet imorse och ställde in matlådan i kylen fick jag nog av stanken därifrån. Luktat apa i över en vecka men jag hade hoppats på att någon annan skulle ta tag i det.. Men nu fick jag iaf nog och började leta runt vad det var som kunde lukta så förskräckligt. Och längst inne hittar jag en mjölk med bäst före datum 23 oktober! Som tur var oöppnad men ändå... Över en månad för gammal! Behöver kanske inte förklara hur den såg ut och hur den luktade när jag hällde ut den. Fy fan!

Snart helg igen! Skönt! Som nämnt under blire fest på lördag at Sofias. Hon har bokat en tjej som ska komma och försöka sälja på oss massa sexleksaker. Haha, får se hur allt kommer sluta. Annars finns inte så mycket på tapeten. Lousie kommer ju hem så jag hoppas få träffa henne. Inte ofta man hinner se dej nu. Och snart åker du till Gran Canaria också och lämnar oss i kylan :( Skitunge. Men ja du får komma hem och massera oss sen i april! :) På tal om massage så är mina fötter verkligen i behov av det. Får gå och ta hand om dom nu.
Hej hej!!

För övrigt trillade jag på cykeln igår! Det var ganska kul faktiskt. Slirade som bara den och låg plötsligt på den blöta asfalten. Studsade upp, rädd att någon skulle sett mej och cyklade vidare. Lite ont på armbåge och knä men annars ingen fara. :) Smidig som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0