Mys

Hjälp så höst det har blivit plötsligt. Det är mörk, kallt och blött mest hela tiden. Men november ska väl ska vara kanske. Myskväll väntar. Ska snart ta mej en varm dusch, tända lite ljus och sedan krypa ner i soffan. Förhoppningsvis går det nån bra film på tv. En ganska så seg dag har det varit. Träffade dock mina änglar på lunchen, vilket piggade upp mej. Jessica köpte en fin klänning medan jag, fia och sophie fick nöja oss med en kaffe på waynes. Imorgon är siktet inställt på lite shopping och sedan dunderfest på kvällen. Förfest hos Linda med singstar. Kan inte bli bättre!

Nej nu ska jag sätta på lite Tracy Chapman och hoppa in i duschen. Tracy är perfekt att mysa till :)
Laddade för övrigt ner Britney Spears nya album i morse (döm mej inte för hårt.....). Eftersom det har blivit så hyllat så måste jag provlyssna på det. Haha =)
Hade fint!
Lite kort från helgen nedan.

                        

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaaaaaaaaaaaa fina bilder på oss.. :D hihi. Ikväll blir det dans ;D tralala lalalaaa. Puss

2007-11-09 @ 16:52:09
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0