Hot face

Att välja ansiktskanon på solariumet var kanske inte det bästa när man inte har solat på ett tag... Ser väl mer eller mindre ut som en tomat i ansiktet just nu. Men men det lägger sig nog till imorgon får vi hoppas.
Varit en intensiv dag med två clinics. Suler i morse och skidutrustning på kvällen. På lunchen sprang jag och hämtade min klänning som jag köpte förra veckan. När jag kom hem upptäckte jag att den var felsydd så jag fick gå dit och klaga. Lagomt kul. Men nu är den fixad iaf.
Ser fram emot helgen då det blir fest både fredag och lördag :) Inte varit ute på år och dar känns det som, så det ska bli grymt kul. Nu ska jag dricka kaffe med mamma. Hej


Kommentarer
Postat av: Fia

Kul där med kakan
x 2 ;) HAHA!:D du är så söt. Tror säkert du är dyngbrun imorgon i ansiktet också, du brukar ju bli brunast (tänker mest på Alanya) ;)

2007-11-06 @ 22:41:07
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0