Händelserikt liv....

Sitter och lyssnar runt lite på ny musik samtidigt som jag raderar lite mail. 790 olästa i inkorgen kändes lite väl mycket. Inte konstigt att msn är så segt.. Allt är massa spam och sen meddelanden från facebook. Känns lite onödigt att de måste skicka ut ett mail varje gång någon skriver eller blir vän med någon..Men ja det kanske är nån inställning som jag råkat klicka i. Finns ju en del som jag inte orkat förstå så himla väl där...
Ledig dag och det verkar vara då jag hinner få en stund över att skriva här. Var ju ett bra tag sen sist och eftersom jag har fått lite klagomål får jag väl skriva lite. Mitt liv rullar på med jobb, jobb, jobb, lite fotboll och lite socialt umgänge med mina nära. Något större har väl inte inträffat sen sist jag skrev (ett sånt kul liv har jag... :) ) Ihelgen jobbade jag och det var kul med skyltsöndag som drog mycket folk. Snön som mitticity hade utlovat var väl inte riktigt som jag hade tänkt mej. De sprutade ut lite flingor från en maskin på övervåningen och ner över scenen. Hade mer hoppats på ett lite täcke av snö på golvet men ja det hade kanske blivit lite svårt...:)
I fredags var Becca, Fia, Jess och Sophie  hemma hos mej. Vi åt tacos, kollade idol (och fick utbortt på hur svenska folket röstar....!!!), tölade och såg reprisen på Greys. Mycket trevlig kväll hade vi. Längtar tills på lördag då Sofia styr förfest och Mange spelar på Arena. Då ska det fan i mej visslas :D 
Idag har jag gått en sväng på stan med mammi. Var hennes personliga assistent i att hitta snygga festkläder. Slutade såklart även med två tröjor för mej och lite hudvårdsprodukter. Julklparna har jag knappt börjat tänka på än. Lite mysigare att köpa dem närmare jul. Nu ska jag göra mej i ordning för mat på restaurang. :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Bestämde sig din mor tillsut vad hpn skulle ha på sig,? haha rolig hon :D

2007-11-27 @ 23:59:35
Postat av: Anonym

Haha, ja hon tog min skjorta, stövlar och ett par kortare byxor. Men nu skulle hon leta nytt till nästa fest :) herreguuud :D

2007-11-28 @ 20:08:52
Postat av: Sara

Det blev nog bra;) hahah tur hon har dig och din garderob :D

2007-11-29 @ 11:57:34
Postat av: Fia

Jaaaaaa, längtar tills lördag ;D grymt kul ska det bli!! Jobbar imorn också :) ses kanske dååå? Pyss

2007-11-29 @ 17:12:10
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0