God mat

Kanske vore med en uppdatering. Haft fullt upp så tiden har inte räckt till. Men idga är jag ledig så då passar jag på att skriva lite. David och Anna har varit på besök i några dagar, tor - lör. Vilket har varit mycket trevligt. Hann dock inte göra så mycket mer än att äta med dom, haha. Men vi åt väldigt gott iaf. I fredags lunch på Maché. Deras skaldjurpasta är ett måste att prova. På fredagskvällen blev det oxfilé hemma och sedan lite tv-tittande.

Igår åt jag också gott. Jag, Sophie, Becca, Sofia, Louise, Johan, Johan och Klas besökte arena på kvällen. Mycket folk och smaskig mat. Lousie burgare var dock helt rå dock...:O Men det upptäckte hon när hon var mätt så det gjorde henne tydligen inte så mycket.. Togs en hel del kort också på order från mej. Jag tror inte jag har varit med på kort sen älven brann. Men ja resultaten kan ju diskuteras. När jag kom hem kom jag på att ingen gav dricks till den trevliga servitrisen. Och med ett sällskap på 8 personer kanske man bör ge lite iaf... Jaja.

Som sagt ledig idag. Varit nere på sats och lyft lite. Nu blire snart lite lax och därefter övningskörning. Klockan fyra ska jag och frun på hockey. Blivit som vårt lilla söndagsnöje.

Ska nämna den lyckade bowlingen i onsdags också. Eftersom vi klarade vårt mål på den så kallade VM-dagen i början av oktober bjöd cheferna ut oss på mat och bowling på Score. Jag hade antagligen helt fel teknik eftersom jag hade jordens träningsvärk i vänstra armen på torsdagen. Och jag slutade sist och näst sist i vår grupp. Men ja, det var kul iaf. Något man borde göra oftare. Nu väntar duschen och min lax.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0