Veckan

Veckan i korthet:

Veckans Vinnare: Sophie Andressson som går och drar hem största vinsten hos TRE. En resa för två till New York inklusive hotell i en vecka mitt på Manhattan. Jag är grön av avund!! Kan ju också nämna att hon för mindre än en månad sen vann två biljetter till Enrique Iglesias. Vissa människor är födda med tur....

Veckans köp: Bestämde mej äntligen för den brun-rutiga skidjackan från HellyHansen. Mycket snygg, mycket nöjd.
Veckans nytta: Tog i torsdags min första spruta mot livmoderhalscancer. Kommer sammanlagt efter tre stprutor kosta 5000. Mycket pengar men ändå en livförsäkring...

Veckans mest enformiga: Marie Picasso. "Tack" "Jag är sååå lycklig, snyft" "Tack sååå mycket" " Tack, snyft.". Fast du är värd segern! Riktigt bra var det i fredags.

Veckans mat: Julbordet så klart! Tror aldrig jag har ätit så mycket. Laxen var klart godast.

Veckans klantigaste: Jag själv som i all hast hade sönder microfatet i lunchrummet. Det gick i tusen bitar och var överallt. Fatet är för övrigt en beställningsvara och kostar 500 kronor... Heja mig själv & electrolux.

Veckans bästa: Den 15:e april åker Skattkärrs damer till Spanien på träningsläger i fem dagar. Har nog aldrig längtat så mycket efter att få träna.

och slutligen... Veckans dryck: LOKA - fläder, citron. Fräsch som få. Har en hel liter som väntar på mig i kylen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en härlig söndags kväll, hälsningar Felicia! =)

2007-12-09 @ 19:05:45
URL: http://GirlTown.blogg.se
Postat av: Fia

Roligt inlägg :D trevligt med lite besök på jobbet från dig klantarsle ;D fixa micron på jobbet nu.. haha :) hörs om onsdagen! Puss.

2007-12-10 @ 20:24:52
URL: http://soffia.blogg.se
Postat av: Sara

Lite dåligt med uppdatering här nu amanda;)

2008-01-15 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0